آنالیز مصالح سقف کاذب کناف
آنالیز مصالح سقف کاذب کناف
 
متراژ کناف
 
شکل مصالح مقدار واحد    
فاصله سقف-سانتیمتر
F47.JPG
F47 متر طول  
knauf.JPG  
l25.JPG
L25 متر طول  
   
klips.JPG
کلیپس عدد  
   
w.JPG
W عدد  
   
beraket.JPG
براکت عدد  
   
UH36.JPG
UH36 متر طول  
   
HT90.JPG
HT90 عدد  
   
LN9.JPG
پیچ LN9  عدد  
   
MIKH-CHASHNI.JPG
میخ و چاشنی عدد  
   
MIKH-ROLPELAG.JPG
میخ و رولپلاگ عدد  
   
PANEL.JPG
پانل متر مربع  
   
TN25.JPG
پیچ TN25 عدد  
   
BATONE.JPG
بتونه درزگیر کیلوگرم  
   
DARZGIR.JPG
نوار درزگیری متر طول  

روش اندازه گیری و محاسبه تعداد رول کاغذ دیواری

 کاغذ دیواری ها به شکل رول در اندازه های مشخص تولید می شوند که عبارتند از:
١.عرض ۵٣ سانتیمتر در ١۰ متر طول
٢.عرض ٧۰ سانتیمتر در ١۰ متر طول 
٣.عرض ١۰۶ سانتیمتر در ١۵ متر طول
پیش از این که اقدام به خرید کاغذ دیواری نمایید ابتدا کروکی فضای خود را بر روی کاغذ رسم و با توجه به آن شروع به اندازه گیری نمایید.

روش اندازه گیری :
 ابتدا ارتفاع دیوار را اندازه بزنید و سپس عرض دیوار، اگر ارتفاع کل فضای شما یکسان است دیگر نیاز به اندازه گیری ارتفاع سایر دیوار ها نمی باشد ،فقط عرض هر دیوار را جداگانه اندازه گیری نمایید و در صورت متغییر بودن ارتفاع هر کدام را جداگانه اندازه گیری و بر روی کروکی خود یادداشت نمایید.
نکته : دیوارهایی را که پنجره و یا درب در آن می باشد فقط فضا هایی را که دیوار کامل است اندازه بگیرید.
روش محاسبه :
شما برای محاسبه باید از عرض کاغذدیواری خود اطلاع داشته باشید تا بتوانید از فرمول زیر تعداد رول مورد نیاز خود را محاسبه نمایید .
کاغذ دیواری عرض ۵٣ سانتیمتر:
زمانی که ارتفاع کمتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ٢١٢=تعداد رول}
زمانی که ارتفاع بیشتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ١۵٣=تعداد رول}
 
کاغذ دیواری عرض ٧۰ سانتیمتر:
زمانی که ارتفاع کمتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ٢٨۰=تعداد رول}
زمانی که ارتفاع بیشتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ٢١۰=تعداد رول}
 
کاغذ دیواری عرض ١۰۶ سانتیمتر:
زمانی که ارتفاع کمتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ۶٣۶=تعداد رول}
زمانی که ارتفاع بیشتر از ٢۴۵ سانتیمتر باشد{عرض دیوار به سانتیمتر تقسیم بر ۵٣۰=تعداد رول}
نکته : درصورتیکه عدد شما اعشاری به دست آمد ، عدد را به بالا رند نمایید.

مراحل اجرای آسمان مجازی

فیلم آموزش نصب آسمان مجازی 

مرحله 1 :شبکه بندی سقف

نحوه ی اجرای آسمان مجازیسقف کاذب شاخه ای از معماری داخلی است که برای پوشاندن سقف اصلی از آن استفاده میشود وبر چندین نوع از جمله کناف، پی وی سی، مشبک و... میباشد این نوع سقف فضای بسیار زیادی را به نسبت سقف اصلی برای طراحی دکوراسیون داخلی در اختیار طراح قرار میدهد، در نو ع مشبک سقف کاذب سقف را به وسیله پروفیل ویا نبشی های مخصوص سقف کاذب به شبکه های منظم ۶۰*۶۰ تقسیم میکنند به گونه ای که شبکه منظم ایجاد شده فاصله ای بین ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر را از سقف اصلی دارا می باشد

مرحله2:نورپردازی

نحوه ی نور پردازیباید برای نور پردازی هرتایل آسمان مجازی 60در60 یک منبع نور تهیه گرددکه می توانید از نور مخفی ریسه های خطی یا لامپ مخصوص آسمان مجازی استفده بکنید

عکس های نور پردازی آسمان مجازی

عکس های نور پردازی آسمان مجازیعکس های نور پردازی آسمان مجازی

مرحله3:خریدآسمان مجازی

نحوه ی خریددراین مرحله شما یکی از طرح های آسمان مجازی را که در زیر دسته بندی شده است را انتخاب بکنید هر طرح در هر اندازه وهر تعداد تایل قابل تولید است شماره مسئول فروش 09123954122

طرح گل

طرح درخت

طرح پاییز

طرح آکواریوم

طرح شکوفه

طرح اسلیمی

طرح انیمیشن

طرح آسمان

نمونه ای از طرح های آسمان مجازی

مرحله4:نصب تایل های آسمان مجازی

نحوه ی نصبدر این مرحله که مرحله پایانی است شما باید تایل های آسمان مجازی را بر روی پروفایل قرار بدهید فقط دقت کنید هرتایل بر اساس شکل طرح باید در جایگاه مخصوص خودش قرار داده شود

مرحله5:نگهداری آسمان مجازی

نگهداری آسمانمجازی برای خریداران آن سوالی است که معمولا براشون پیش میاد در اینجا نکاتی رو در این مورد بیان میکنیم،قابل ذکر است که تایل های آسمان مجازی نیاز به نگهداری خاصی ندارند و با توجه به جنس آن نیز به تمیز کاری زیادی نیاز ندارد،نگهداری از آسمان مجازی به دو دسته کلی تفسم میشود: 1:نگهداری از تایل های آسمان مجازی 2:نگهداری از منابع نوری پشت آن مورد اول در این مورد سعی کنید قبل از نصب از محکم بودن شبکه بندی سقف اطمینان حاصل کنید،قبل از جایگزاری تایل ها بر روی شبکه بندی بایک دستمال تمیز و نرم پشت آن را تمییز کنید در این مرحله تمیز کردن سقف خالی از لطف نخواهد بود ،از قرار گرفتن تایل ها در کنار حرارت زیاد خود داری کنید،از چسپ 123برای نصب استفاده نکنید.در مورد تمییز کردن تایل ها پس از مدتی ابتدا با رعایت کامل تایل را پایین بیاورید و با استفاده از یک دستمال تمیز و مقدار کمی شیشه پاک کن نسبت به تمیز کردن آنها اقدام کنید ،توجه کنید از مواد شوینده همچون وای تکس استفاده نکنید. مورد دوم در مورد نگهداری از منابع نوری سعی کنید در هنگام سوختن و تعویض آنها ابتدا کلید مربوطه را قطع کنید توجه کنید در صورتی که در این زمینه توانایی لازم را ندارید حتما از یک متخصص نورپردازی کمک بگیرید.لازم به ذکر است بهترین منبع نوری برای نورپردازی آسمان مجازی استفاده از منابع ال ای دی و اس ام دی میباشد. در هنگام تمییز کاری از تمییز نمودن شبکه بندی مربوطه غافل نشوید.توجه نمایید که اگر تایل های آسمان مجازی در ابعاد سفارشی هستند و بزرگتر از تایل 60*60 میباشند به تنهایی اقدام به برداشتن و نصب آن ننمایید و همیشه از یک نفر دیگر هم کمک بخواهید

 
 
آموزش نصب پارکت لمینت با چسب - نصب صحیح پارکت لمینت
 
 

در این ویدئو روش اصولی و کامل نصب پارکت لمینت با چسب آموزش داده می شود. 

آموزش نصب دیوارپوش

امروزه برای تغییر دکوراسیون و بازسازی ساختمان ها استفاده از دیوارپوش ها بسیار مرسوم شده است. از این رو در این مقاله می خواهیم در مورد دیوارپوش و آموزش نصب دیوارپوش پی وی سی مطالبی را بیان کنیم.

پی وی سی

پلی ونیل کلراید با نام اختصاری پی وی سی یک نوع پلیمر ترمو پلاستیک می باشد.امروزه پی وی سی جایگزین مناسبی برای مواد ساختمانی سنتی از قبیل خاک رس ، چوب بوده.پی وی سی از رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده در صنعت و به خصوص صنعت ساختمان و … است.

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

پی وی سی یکی از پلاستیک های ترمو پلاست بوده که معمولا به رنگ سفید وجود دارد. از این پلاستیک در تولید دیوارپوش و سقف کاذب استفاده می کنند.دیوارپوش های پی وی سی و سقف های کاذب پی وی سی به دلیل استحکام بالایی که دارند مانند عایق عمل کرده و از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان جلوگیری می کنند. دیوارپوش های پی وی سی بسیار سبک و با کیفیت بوده و در عین حال دارای زیبایی منحصر بفردی می باشند.

فواید استفاده از دیوارپوش پی وی سی

زیبایی و رنگ آمیزی متنوع

مقاوم بودن در برابر ضربه و حشرات موذی

عایق صدا

غایق حرارتی

مقاوم در برابر اسیدها

شستشوی آسان

نصب دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی بر روی دیوارها و سطوح مسطح براحتی قابل نصب هستند. در قسمت های عبور لوله و کابل ها نصب دیوارپوش به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد و لازم است که ابتدا بر روی دیوار زیرسازی نموده و فاصله و تعداد خطوط را مشخص کرد و سپس اقدام به نصب دیوارپوش نمود.

برای اتصال قطعات دیوارپوش به یکدیگر از پیچ و مهره استفاده می شود تا دیوارپوش ها در مقابل ضربات و فشار  مقاوم باشند. از آنجا که دیوارپوش های پی وی سی دارای شیار می باشند این شیارها باید به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

فیلم آموزش نصب دیوار پوش

 

استفاده از قرنیز

نصب قرنیز ها نیز بسیار مهم بوده. قرنیزها باید به صورت نر و ماده و تو خالی باشند. باید ابتدا قسمت زیرین قرنیز را به دیوار متصل نمایید و سپس دیوار پوش را بر روی آن نصب کرد. این کار را بهتر است افراد متخصص و نصاب انجام دهند.

استفاده از ابزار

برای نصب دیوارپوش از ابزارهایی مانند متر، خط کش، J-A2 برای پوشاندن لبه ها، J-A3 ساخت زاویه ۹۰ درجه، J-A5 برای پوشاندن لبه های اتصال قطعات دیوارپوش، توسط نصاب ها استفاده می شود.

گروه اراکو

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران  گروه کوشا  بهره مند شوید. کوشا  با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کفپوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  می توانید با شماره ۳۳۲۸۲۲۸۶-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

سفارش کالا

جهت سفارش کالا و یا استعلام قیمت با ما در تماس باشید 

تلفن های تماس 4122-395-0912 

044-32232954

  Ayneh 2   Ayneh 3  Ayneh 5  Ayneh 1

درباره ما

این فروشگاه در زمینه تولید و فروش مصالح دکوراتیو فعالیت مینماید که در سال 1395 شروع به کار نموده است.

آدرس فروشگاه

ایران ، ارومیه

بلوار مدنی 2 خیابان خمسه لوئی
پلاک 28
تزئیناتی کوشا

شماره تماس

4122 395 912 98+

2954 3223 44 98+