آموزش نصب دیوارپوش

امروزه برای تغییر دکوراسیون و بازسازی ساختمان ها استفاده از دیوارپوش ها بسیار مرسوم شده است. از این رو در این مقاله می خواهیم در مورد دیوارپوش و آموزش نصب دیوارپوش پی وی سی مطالبی را بیان کنیم.

پی وی سی

پلی ونیل کلراید با نام اختصاری پی وی سی یک نوع پلیمر ترمو پلاستیک می باشد.امروزه پی وی سی جایگزین مناسبی برای مواد ساختمانی سنتی از قبیل خاک رس ، چوب بوده.پی وی سی از رایج ترین پلاستیک های مورد استفاده در صنعت و به خصوص صنعت ساختمان و … است.

دیوارپوش پی وی سی چیست؟

پی وی سی یکی از پلاستیک های ترمو پلاست بوده که معمولا به رنگ سفید وجود دارد. از این پلاستیک در تولید دیوارپوش و سقف کاذب استفاده می کنند.دیوارپوش های پی وی سی و سقف های کاذب پی وی سی به دلیل استحکام بالایی که دارند مانند عایق عمل کرده و از هدر رفتن حرارت و برودت ساختمان جلوگیری می کنند. دیوارپوش های پی وی سی بسیار سبک و با کیفیت بوده و در عین حال دارای زیبایی منحصر بفردی می باشند.

فواید استفاده از دیوارپوش پی وی سی

زیبایی و رنگ آمیزی متنوع

مقاوم بودن در برابر ضربه و حشرات موذی

عایق صدا

غایق حرارتی

مقاوم در برابر اسیدها

شستشوی آسان

نصب دیوارپوش پی وی سی

دیوارپوش های پی وی سی بر روی دیوارها و سطوح مسطح براحتی قابل نصب هستند. در قسمت های عبور لوله و کابل ها نصب دیوارپوش به دقت و ظرافت بیشتری نیاز دارد و لازم است که ابتدا بر روی دیوار زیرسازی نموده و فاصله و تعداد خطوط را مشخص کرد و سپس اقدام به نصب دیوارپوش نمود.

برای اتصال قطعات دیوارپوش به یکدیگر از پیچ و مهره استفاده می شود تا دیوارپوش ها در مقابل ضربات و فشار  مقاوم باشند. از آنجا که دیوارپوش های پی وی سی دارای شیار می باشند این شیارها باید به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

فیلم آموزش نصب دیوار پوش

 

استفاده از قرنیز

نصب قرنیز ها نیز بسیار مهم بوده. قرنیزها باید به صورت نر و ماده و تو خالی باشند. باید ابتدا قسمت زیرین قرنیز را به دیوار متصل نمایید و سپس دیوار پوش را بر روی آن نصب کرد. این کار را بهتر است افراد متخصص و نصاب انجام دهند.

استفاده از ابزار

برای نصب دیوارپوش از ابزارهایی مانند متر، خط کش، J-A2 برای پوشاندن لبه ها، J-A3 ساخت زاویه ۹۰ درجه، J-A5 برای پوشاندن لبه های اتصال قطعات دیوارپوش، توسط نصاب ها استفاده می شود.

گروه اراکو

اگر قصد بازسازی یا نوسازی فضای داخلی ساختمان یا منزل خود را دارید، می توانید از تجربه مشاوران  گروه کوشا  بهره مند شوید. کوشا  با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع دیوارپوش از جمله دیوارپوش سه بعدی، دیوار پوش پی وی سی، دیوار پوش چوبی، سقف کاذب، قرنیز، کاغذ دیواری و پوستر، کفپوش، پروفیل های ابزار مکمل و … آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره  می توانید با شماره ۳۳۲۸۲۲۸۶-۰۲۱ تماس بگیرید و یا به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

سفارش کالا

جهت سفارش کالا و یا استعلام قیمت با ما در تماس باشید 

تلفن های تماس 4122-395-0912 

044-32232954

  Ayneh 2   Ayneh 3  Ayneh 5  Ayneh 1

درباره ما

این فروشگاه در زمینه تولید و فروش مصالح دکوراتیو فعالیت مینماید که در سال 1395 شروع به کار نموده است.

آدرس فروشگاه

ایران ، ارومیه

بلوار مدنی 2 خیابان خمسه لوئی
پلاک 28
تزئیناتی کوشا

شماره تماس

4122 395 912 98+

2954 3223 44 98+